Известие

Collapse
No announcement yet.

Не точно проблем!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не точно проблем!

    Почти от като имам автомобила от подписа ми съм забелязал, че вентилатора на климатика в движение не работи равномерно, просто звука от перката е пулсиращ, по струята на въздуха не се усеща. Вчера реших, че ще разглобя вентилатора за да прегледам моторчето, но когато колата е в покой и ключа е само на контакт вентилатора работи равномерно, запаля ли двигателя пак работи равномерно, но покарам ли известно време започва да пулсира. Това го прави и на автоматично регулиране на струята и на фиксирани обороти. Този симптом ме накара да обърна внимание и на вентилатора на радиатора, указа се, че когато се включи в движение също работата му е пулсираща, когато тествам вентилатора на алфадиаг работи напълно равномерно. Пи принцип това пулсиране не ми пречи, но явно има някакъв проблем в тоците. Въпроса ми е, някой имал ли е подобен проблем и откъде може да идва. В сервиза уреда нищо не показва.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

  • #2
    Или зареждането или лоша маса.Вентилатора лапа здраво ток. Виж някъде да не нагрява някой връзка.Т'ва е моето мнение

    п.с А може и да е от "характера" на колата
    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

    Comment


    • #3
      Извинявам се за тъпият въпрос, но когато двигателя работи тока от къде идва и какво го регулира? Щото като е на контакт явно идва от акумулатора.
      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

      Comment


      • #4
        Когато работи идва от генератора. На него има регулатор с кондензатор. Провери си масите по шасито и мотора, почисти ги...
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          При мен го имаше този проблем, но свалих вентилатора и го понапръсках с WD40. Не знам дали заради WD-то, но след време спря. Преди тази процедура като започнеше да се върти на тласъци го усилвах на МАХ и после като го намаля се успокояваше. Да вметна ,че при мен и бръмчеше май от някоя втулка, но спря.

          Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Когато работи идва от генератора. На него има регулатор с кондензатор. Провери си масите по шасито и мотора, почисти ги...
            А масите къде са? Знам само тази на акумулатора и на компа.
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #7
              Има на левия и на десния рог, на скоростите, на блока на мотора, зад кутията на купето пак има маса ама там трудно ще стигнеш.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Моя пулсира само когато има и подаден мигач.
                http://www.youtube.com/watch?v=3mv14T6i9UI

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Danaq Покажи съобщение
                  Ако някой разгледа схемата ще види, че вентилаторът за купето е на една маса, а за вентилаторът за радиатора на климатика - на друга маса. Общото на двата вентилатора е само един 40А бушон. Значи ето къде е проблемът с кофти връзка
                  Прегледах бушоните, почистих ги и пулсирането на перката на радиатора се оправи, вентилатора на климатика също се оправи, но не и като включа мигачите- пак започва да пулсира. Алфичките май си имат проблем с тоците, като нищо ще се окаже, че прословутото клатене на обороти е заради тоци.
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                    Прегледах бушоните, почистих ги и пулсирането на перката на радиатора се оправи, вентилатора на климатика също се оправи, но не и като включа мигачите- пак започва да пулсира. Алфичките май си имат проблем с тоците, като нищо ще се окаже, че прословутото клатене на обороти е заради тоци.
                    Колкото и да е мощен генератора и адекватна системата му за управление, няма как да сведе до нула влиянието на импулсен товар като мигачите. Това съм го виждал на всички автомобили, които съм имал и ползвал,тъй че не е само при алфите и според мен не е проблем или дефект. А за клатенето на оборотите съм сигурен,че не е оттам.
                    ...
                    155 1,6 TS 16V `96
                    166 2,4 JTD `99
                    147 1,9 JTDm 8V `07

                    Comment


                    • #11
                      Е добре, но вентилатора пулсира само на мигачи, ако пусна аварийните не пулсира, ако премигвам с фарове като мигач пак не пулсира. На мен ми се струва, че влиянието на мигачите е твърде голямо за да се приеме, че е само дразнещ дефект.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                        Е добре, но вентилатора пулсира само на мигачи, ако пусна аварийните не пулсира, ако премигвам с фарове като мигач пак не пулсира. На мен ми се струва, че влиянието на мигачите е твърде голямо за да се приеме, че е само дразнещ дефект.
                        Тука вече шах с пешката Ако на аварийни не пулсира а на мигачи пулсира значи някоя маса не е както трябва
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Тука вече шах с пешката Ако на аварийни не пулсира а на мигачи пулсира значи някоя маса не е както трябва
                          Ей туй ми каза и един приятел монтьор, но не прояви особен мерак да проверява масите още повече, че няма никакъв опит с АР. Та сега остава някой отворен колега от Пловдив да изрази желание за ровичкате в жегата по моята кошница пък току виж станала.
                          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                            Ей туй ми каза и един приятел монтьор, но не прояви особен мерак да проверява масите още повече, че няма никакъв опит с АР. Та сега остава някой отворен колега от Пловдив да изрази желание за ровичкате в жегата по моята кошница пък току виж станала.
                            Зачисти масите на задните мигачи или пусни паразитни маси.Има голяма вероятност с това да си решиш проблема.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Аз като ви разправям да си миете двигателите да не се омасляват и окисляват - вие не та не .
                              Киселинните пари от акумулатора, особено при 145/6, брутално окисляват таблото с бушоните под кормилото.А за в двигателя да не говорим.Особено релетата, които са точно до него.
                              Last edited by GammaRay; d.m.y г., 21:41.
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                              Comment

                              Working...
                              X