Почти от като имам автомобила от подписа ми съм забелязал, че вентилатора на климатика в движение не работи равномерно, просто звука от перката е пулсиращ, по струята на въздуха не се усеща. Вчера реших, че ще разглобя вентилатора за да прегледам моторчето, но когато колата е в покой и ключа е само на контакт вентилатора работи равномерно, запаля ли двигателя пак работи равномерно, но покарам ли известно време започва да пулсира. Това го прави и на автоматично регулиране на струята и на фиксирани обороти. Този симптом ме накара да обърна внимание и на вентилатора на радиатора, указа се, че когато се включи в движение също работата му е пулсираща, когато тествам вентилатора на алфадиаг работи напълно равномерно. Пи принцип това пулсиране не ми пречи, но явно има някакъв проблем в тоците. Въпроса ми е, някой имал ли е подобен проблем и откъде може да идва. В сервиза уреда нищо не показва.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Не точно проблем!
Collapse
X
-
Когато работи идва от генератора. На него има регулатор с кондензатор. Провери си масите по шасито и мотора, почисти ги...Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
При мен го имаше този проблем, но свалих вентилатора и го понапръсках с WD40. Не знам дали заради WD-то, но след време спря. Преди тази процедура като започнеше да се върти на тласъци го усилвах на МАХ и после като го намаля се успокояваше. Да вметна ,че при мен и бръмчеше май от някоя втулка, но спря.
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеКогато работи идва от генератора. На него има регулатор с кондензатор. Провери си масите по шасито и мотора, почисти ги...SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Има на левия и на десния рог, на скоростите, на блока на мотора, зад кутията на купето пак има маса ама там трудно ще стигнеш.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
-
Първоначално публикувано от Danaq Покажи съобщениеАко някой разгледа схемата ще види, че вентилаторът за купето е на една маса, а за вентилаторът за радиатора на климатика - на друга маса. Общото на двата вентилатора е само един 40А бушон. Значи ето къде е проблемът с кофти връзкаSUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеПрегледах бушоните, почистих ги и пулсирането на перката на радиатора се оправи, вентилатора на климатика също се оправи, но не и като включа мигачите- пак започва да пулсира. Алфичките май си имат проблем с тоците, като нищо ще се окаже, че прословутото клатене на обороти е заради тоци....
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Е добре, но вентилатора пулсира само на мигачи, ако пусна аварийните не пулсира, ако премигвам с фарове като мигач пак не пулсира. На мен ми се струва, че влиянието на мигачите е твърде голямо за да се приеме, че е само дразнещ дефект.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеЕ добре, но вентилатора пулсира само на мигачи, ако пусна аварийните не пулсира, ако премигвам с фарове като мигач пак не пулсира. На мен ми се струва, че влиянието на мигачите е твърде голямо за да се приеме, че е само дразнещ дефект.Ако на аварийни не пулсира а на мигачи пулсира значи някоя маса не е както трябва
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеТука вече шах с пешкатаАко на аварийни не пулсира а на мигачи пулсира значи някоя маса не е както трябва
SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеЕй туй ми каза и един приятел монтьор, но не прояви особен мерак да проверява масите още повече, че няма никакъв опит с АР. Та сега остава някой отворен колега от Пловдив да изрази желание за ровичкате в жегата по моята кошница пък току виж станала.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Аз като ви разправям да си миете двигателите да не се омасляват и окисляват - вие не та не.
Киселинните пари от акумулатора, особено при 145/6, брутално окисляват таблото с бушоните под кормилото.А за в двигателя да не говорим.Особено релетата, които са точно до него.Last edited by GammaRay; d.m.y г., 21:41.Alfa Romeo 159 1.9 16V SW
Comment
Comment